Dosrius revalida per tercer any consecutiu el Segell Infoparticipa

Dijous, 18 d'abril de 2024 a les 00:00

Des de l’Ajuntament destaquen la feina i implicació dels treballadors del consistori per tal d’aconseguir mantenir un gran nivell pel que fa a la transparència.

El Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha atorgat de nou la distinció del Segell InfoParticipa 2023 a l’Ajuntament de Dosrius. L’acte d’entrega es va portar a terme a les instal·lacions de la Universitat Autònoma de Barcelona i va comptar amb la presència de l’alcaldessa Sílvia Garrido i el regidor de transparència, Joan Ribes.

Així, la pàgina web municipal www.dosrius.cat ha estat distingida com una de les més transparents de Catalunya. En concret, el consistori dosriuenc ha obtingut un 88,46 % de compliment dels 52 indicadors establerts i d’aquesta manera revalida el segell per tercer any consecutiu, malgrat la creixent exigència requerida en cada nova edició.

El reconeixement premia l’empenta i l’esforç dels equips tècnics i polítics de l’Ajuntament de Dosrius per a mostrar la informació a la ciutadania d’una manera clara i entenedora. D’aquesta manera, des del consistori es vol agrair la tasca del personal de l’Ajuntament, que un any més han demostrat una gran implicació per mantenir la puntuació i revalidar el reconeixement.

Què és la iniciativa Infoparticipa?

És un projecte impulsat pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la Universitat Autònoma de Barcelona amb l’objectiu de fomentar la transparència i la qualitat de la informació de les administracions locals catalanes.

Anualment, l’equip investigador prepara una anàlisi i valoració de cada ens, que serveix per a elaborar un enriquidor mapa de la situació comunicativa, informativa i participativa de tots els ajuntaments, diputacions i consells comarcals.

Darrera actualització: 18.04.2024 | 09:43

Imatges