Agenda

• Ajuntament de Dosrius Punt públic de la Junta de Govern Local Dimarts, 15 d'octubre de 2019 (De 09.30 h a 11.00 h)

Dimarts 15 d'octubre, a les 09.30 h, la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Dosrius debatrà l'adjudicació del contracte per l'execució de les obres del UA XIA, fases calçada, subfase 1 de la fase sud-est, inclosa al projecte de modificació i separació en fases del refós del projecte d’urbanització de Can Canyamars.

La part de la sessió de la JGL en la que es tractarà aquest tema serà oberta a la ciutadania.

• Fira del Bosc-Canyamars Medieval 2019 Fira del Bosc-Canyamars Medieval 2019 Del 19 al 20 d'octubre de 2019 (De 10.00 h a 23.00 h)

El cap de setmana del 19 i 20 d’octubre, Canyamars acollirà accions teatralitzades, recreacions històriques, música i dansa, parades d’artesania i gastronomia, demostracions d’oficis i jocs.

Després d’una darrera edició, la de l’any 2018, marcada i condicionada per la pluja, aquest 2019 la Fira del Bosc-Canyamars Medieval encara una nova cita lúdica amb més ganes que mai, amb les energies totalment renovades i amb un ambiciós programa de propostes per a tota la família .

Els dies 19 i 20 d’octubre, totes aquelles persones que s’acostin al nucli de Canyamars podran gaudir d’una postal única i d’un marc encisador on deixar-se anar, transportar-se segles enrere i gaudir i reviure la màgia, el paisatge, els costums i els trets característics de l’època medieval.

En aquest sentit, des del Pou del Glaç fins a l’església de Sant Esteve de Canyamars, els assistents es trobaran amb un nucli festiu i transformat,  amb els seus carrers i carrerons, racons places i placetes engalanats per a l’ocasió. Així, al llarg d’un cap de setmana, i en un entorn natural immillorable, els visitants podran prendre part d’accions teatralitzades, recreacions històriques, música i dansa, parades d’artesania i gastronomia, demostracions d’oficis i jocs.

Compartiu la festivitat a les xarxes socials amb l’etiqueta #FiradelBosc19. Tota la informació i el programa d'activitats, al web www.firadelbosc.cat.

• Gaudeix del Delta de l’Ebre amb Els Localets Sortida al Delta de l’Ebre amb Els Localets Dijous, 24 d'octubre de 2019 (De 07.00 h a 19.00 h)

L’àrea de Gent Gran de la Regidoria de Serveis Socials organitza el mes d’octubre una nova activitat lúdica en el marc del programa “Els Localets”. Es tracta d’una sortida al Delta de l’Ebre per conèixer de primera mà l’hàbitat aquàtic més important del Mediterrani.

L’excursió tindrà lloc el dijous 24 d’octubre i per a participar-hi cal inscriure’s prèviament , abans del 21 d’octubre, a l’Ajuntament o trucant al telèfon 93 791 80 14. En aquest sentit, les places són limitades.

L’horari de sortida serà a les 07 h des de Canyamars; a les 07.15 h, des de Can Massuet del Far; i a les 07.30 h, des de Dosrius. El preu de la sortida és de 42€, en cas de voler realitzar una visita en vaixell; i de 38€ per persona per a aquells usuaris que prescindeixin del recorregut en vaixell. El preu no inclou l’esmorzar.

L’excursió constarà de tres parts: una primera parada en ruta direcció a Tarragona per a esmorzar; posteriorment, ja arribats a destí,  recorregut de 45 minuts de durada aproximadament en vaixell; i per finalitzar, dinar al restaurant Casa Nuri de Sant Carles de la Ràpita abans d’emprendre la tornada a casa. El menú inclou entremès amb amanida, mariscadeta de cloïsses, llagostins, musclos, escamarlà i calamars a la romana, paella “Casa Nuri”, postres, pa, vi i aigua i copa de cava, cafè i gotes.

Darrera actualització: 29.05.2017 | 13:42