Aquesta primavera, tallers d’skate a Dosrius

Dimecres, 17 d'abril de 2024 a les 00:00

Tots els dilluns de maig, juny i juliol de 17.30 a 18.45 h. Cal inscriure’s presencialment a les oficines municipals o telemàticament via instància genèrica.

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Dosrius –amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona– organitza aquesta primavera uns tallers d’skate adreçats als joves del municipi.

Els tallers es faran tots els dilluns dels mesos de maig, juny i juliol de 17:30h a 18:45h,  i per a participar-hi cal inscriure’s prèviament a les oficines de l’Ajuntament de Dosrius en horari de dilluns a divendres, de 8:30h a 14:30h, i dijous de 16:30h a 19:00h. També es poden fer telemàticament a www.dosrius.cat mitjançant instància genèrica. Les places són limitades.

Les sessions començaran el dilluns 6 de maig i tindran una durada aproximada de 90 minuts. És obligatori que tots els participants portin casc de protecció. Per a més informació podeu adreçar-vos a les oficines municipals de l’Ajuntament de Dosrius o al correu joves@dosrius.cat.

Darrera actualització: 17.04.2024 | 13:26