Parlem del càncer de mama

Dimecres, 18 d'octubre de 2023 a les 00:00

El 30 d’octubre el periodista Emili Rey conversarà amb la doctora Maribel Nieto i la dissenyadora Carme Jo.

La Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament organitzarà aquest mes una activitat de sensibilització en el marc de la commemoració del Dosrius Rosa, el mes dedicat al Dia Internacional del Càncer de Mama.

Es tracta d’una xerrada sobre el càncer de mama que tindrà lloc el dilluns 30 d’octubre, a les 17 h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament. El veí de Canyamars Emili Rey, periodista i guionista de TV3, conversarà amb dues dones que mantenen un vincle amb el càncer de mama: la doctora Maribel Nieto, professional referent en la patologia mamària; i la dissenyadora Carme Jo, que està superant un càncer de mama.

Si teniu una vivència o una experiència amb el càncer de mama o us interessa saber-ne més, us esperem a la trobada. És oberta a tothom i ens agradaria que hi col·laboreu.

Darrera actualització: 18.10.2023 | 10:51