Obre la convocatòria d'ajuts al pagament del lloguer per aquest any 2021

Dijous, 29 d'abril de 2021 a les 00:00

Totes aquelles persones que necessitin suport  a l’hora de fer el tràmit poden adreçar-se a la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament, demanant cita al telèfon 93 791 80 14 (Ext. 4) o enviant un correu electrònic a l’adreça serveissocials@dosrius.cat.

Fins al 4 de juny ja es poden presentar les sol·licituds per a la convocatòria d’ajuts al pagament del lloguer impulsada per la Generalitat de Catalunya i el Ministerio de Transportes, Movilidad i Agenda Urbana. L'objectiu d’aquests ajuts és facilitar l'accés i la permanència en un habitatge de lloguer a sectors de població en risc d'exclusió social.

La subvenció pot ser entre el  20% i el 40% de l’import de la renda de lloguer anual amb un màxim de 200 € mensuals. Per determinar-ne la quantia es tindrà en compte l'import del rebut de lloguer corresponent al mes anterior a la presentació de la sol·licitud, els ingressos de tota la unitat familiar i les condicions especials de la mateixa. Pel que fa als requisits sobre el preu del lloguer, el límit per als habitatges de la demarcació de Barcelona és de 800€ mensuals.

Tota la informació sobre aquesta línia de subvencions, la documentació necessària i els requisits es pot consultar a través del següent enllaç.

Com puc fer la sol·licitud?

Els ajuts al pagament del lloguer es poden demanar de forma telemàtica a través de diferents vies:

En casos excepcionals, per a aquelles persones que no tenen cap altra forma de presentar l’ajut, la sol·licitud també es pot fer de forma presencial al Consell Comarcal del Maresme, sol·licitant cita prèvia al telèfon 93 741 16 16.

En cas que vulgueu que es faci l’enviament de la sol·licitud i documentació des de la Regidoria de Serveis Socials, s’hauran de presentar al Registre general de l’Ajuntament, demanant cita prèvia, els següents documents complimentats i signats:

Darrera actualització: 30.04.2021 | 15:44