Una averia provocada pel temporal Glòria deixa sense funcionament l’enllumenat públic d’alguns carrers de Can Massuet del Far

Dissabte, 25 de gener de 2020 a les 00:00

L’Ajuntament agraeix als veïns i veïnes la seva comprensió i treballa de la mà de les companyies elèctriques per tal de resoldre la incidència al més aviat possible.

Des del passat dimecres 22 de gener l’enllumenat públic de la zona que depèn del transformador número 9 de Can Massuet del Far no es troba operatiu a causa dels efectes del temporal Glòria, que haurien provocat un problema en el cablejat soterrat que uneix la sortida del transformador amb el quadre de l’enllumenat públic. L’avaria implica les avingudes del Far i del Corredor i els carrers Cinc Pous, Turó de l’Home, Agudes, Pla de la Calma, Maresme, Sant Elies i Ronda Montseny.

En aquest sentit, l’Ajuntament de Dosrius es troba en contacte permanent amb les empreses Boquet -companyia encarregada del manteniment de l’enllumenat públic- i Endesa -companyia encarregada el subministrament elèctric-, que treballen per resoldre la incidència al més aviat possible.

El fort temporal de pluja i vent que va afectar el municipi al llarg dels darrers dies va provocar, entre d’altres, la caiguda d’arbres i altres desperfectes que han afectat a diverses instal·lacions elèctriques, provocant una pèrdua de tensió energètica en alguns domicilis, en l’enllumenat públic i en la xarxa de telefonia mòbil i fixa. A més, també ha quedat malmesa la infraestructura viària en diversos carrers on s’han produït esllavissades i esvorancs.

Molts dels serveis s’han anat restablint al llarg de les darreres hores. Amb tot, encara s’estan arranjant alguns serveis i desperfectes; com és el cas, per exemple, de l’enllumenat públic que depèn del transformador número 9 de Can Massuet del Far.

Darrera actualització: 26.01.2020 | 14:37