Mesures i recomanacions per prevenir el Coronavirus

Dimecres, 4 de març de 2020 a les 00:00

L'Ajuntament de Dosrius trasllada un missatge de tranquil·litat a tots els veïns i veïnes del poble i de plena confiança en la gestió del sistema sanitari públic. En cas de qualsevol dubte, cal trucar al 061 Salut Respon o consultar el web Canal Salut: canalsalut.gencat.cat.

Per prevenir el virus, el Departament de Salut recorda les mesures preventives d’higiene genèriques a seguir de protecció individual enfront de malalties respiratòries:

• Renteu-vos les mans freqüentment (amb aigua i sabó o solucions alcohòliques 70%), especialment després del contacte directe amb persones malaltes o el seu entorn.
  • Tapeu-vos la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar i renteu-vos les mans de seguida.
  • Eviteu el contacte proper (almenys una distància de dos metres) amb persones que pateixen infeccions respiratòries agudes i presenten tos, esternuts o expectoracions, i no hi compartiu les pertinences personals.
  • Eviteu compartir menjar i estris (coberts, gots, tovallons, mocadors, etc.) i altres objectes sense netejar-los degudament.

Per un altre costat, l'Ajuntament subratlla que el Departament de Salut informa de la situació als consistoris constantment. Per aquest motiu, es recomana seguir els consells del #canalSalut, el canal oficial d'informació. Per a més detalls, podeu consultar aquest enllaç.

Darrera actualització: 23.03.2020 | 11:50