L’Ajuntament rep una donació de 3.000 mascaretes KN95 de protecció de la Covid-19 per part de Farmadosis, SL

Dilluns, 6 de juliol de 2020 a les 00:00

Una part de les unitats anirà destinada a serveis municipals com la Policia Local i la Brigada d’Obres i Serveis; mentre que la resta es repartirà entre la població més vulnerable.

L’empresa de serveis farmacològics Farmadosis SL ha fet entrega a l’Ajuntament de Dosrius d’un total de 3.000 mascaretes quirúrgiques de protecció de la Covid-19. El consistori agraeix i posa en valor aquesta donació feta per una persona molt propera i que ha viscut molts anys al municipi, així com totes les mostres de suport i de col·laboració rebudes per part dels veïns i veïnes, comerços, empreses i entitats del municipi i del territori al llarg de tota la pandèmia.

Aquest material es distribuirà entre els treballadors i treballadores de diferents serveis municipals com la Policia Local o la Brigada d’Obres i Serveis. amb l’objectiu de garantir que la seva tasca de servei a la població es duu a terme amb les màximes garanties sanitàries.

Amb tot, una part d’aquestes unitats també és previst que es distribueixi entre la població. En aquest sentit, el consistori està estudiant com dur a terme aquest repartiment entre el col·lectiu de persones vulnerables.

Darrera actualització: 06.07.2020 | 10:36