L’Ajuntament i Sorea creen un fons de solidaritat per combatre la pobresa energètica

Dijous, 5 de setembre de 2019 a les 13:00

Aquest fons té com a objectiu facilitar l’accés al consum bàsic d’aigua potable als habitatges amb persones en situació econòmica precària.

Aquesta setmana, l’Ajuntament de Dosrius i l’empresa Sorea han signat un conveni de col·laboració per a la creació d’un Fons de Solidaritat adreçat al col·lectiu de persones en risc d’exclusió social amb l’objectiu de facilitar l’accés al consum bàsic d’aigua potable als seus habitatges. A la signatura del conveni hi han estat presents l’alcaldessa de Dosrius, Sílvia Garrido, i el representant de Sorea, S.A.U., Elias Serraviñals.

A través d’aquest acord, durant un any l’empresa es compromet a destinar a través d’un Fons de Solidaritat un import de 4.000€ i a eximir del pagament de la factura de l’aigua a aquells usuaris del servei municipal d’abastament d’aigua potable que estiguin en situació de precarietat i vulnerabilitat econòmica.

En aquest sentit, les persones que compleixin els requisits establerts per l’Ajuntament i vulguin acollir-se a l’ajut del Fons de Solidaritat, es podran adreçar als Serveis Socials de l’Ajuntament de Dosrius per a efectuar la corresponent sol·licitud.

Sílvia Garrido, alcaldessa de Dosrius, destaca que “aquest acord és una eina molt important per a combatre de forma directa i efectiva els casos de vulnerabilitat i de pobresa energètica que hi ha al municipi; i, al mateix temps, per a seguir atenent i donant resposta a les necessitats de tots aquells veïns i veïnes en risc d’exclusió social”.

Darrera actualització: 06.09.2019 | 13:28