La Volta Ciclista a Catalunya repetirà presència aquest 2020 a Dosrius

Dimarts, 10 de març de 2020 a les 09:00

El municipi acollirà el 28 de març un tram de la sisena etapa d’aquesta icònica competició on hi prendran part algunes de les primeres figures del ciclisme mundial.

Dosrius és un dels punts de la comarca del Maresme per on transcorrerà la sisena etapa de la 100a Volta Ciclista a Catalunya, el proper 28 de març. Una nova ocasió per veure en acció alguns dels millors esportistes del món d’aquesta disciplina.

“La Volta” és una cursa inclosa en la màxima categoria ciclista mundial, la World Tour, pel que comporta un moviment aproximat d’uns 175 corredors, 70 cotxes i 20 motos, acompanyats per un dispositiu de 50 motos i tres cotxes dels Mossos d’Esquadra. Així, per garantir la seguretat de la cursa l’Ajuntament de Dosrius i la Policia Local col·laboraran en el pas de la mateixa.

La Volta Ciclista a Catalunya farà el seu primer contacte amb Dosrius cap als volts de les 16.32 h., aproximadament, quan els ciclistes entomaran la rotonda en direcció al municipi per la B-510. En aquest interval horari previst, la circulació de vehicles quedarà restringida en els punts inclosos en el recorregut. El talls de trànsit poden arribar a allargar-se entre 15 i 35 minuts.

Tota la informació i el recorregut de la competició es pot consultar a través del següent enllaç.

Darrera actualització: 12.03.2020 | 15:50