La FCF escull Dosrius com una de les seus de preparació per al Campionat Comarcal de futbol sala

Dijous, 28 de novembre de 2019 a les 00:00

L’Ajuntament posa en valor l’aposta que la Federació Catalana de Futbol fa al municipi, i que consolida Dosrius com una de les poblacions del Maresme referents en matèria de promoció esportiva.

Aquest diumenge 1 de desembre el Poliesportiu de Canyamars acollirà els darrers entrenaments de les seleccions catalanes benjamí, aleví, infantil i cadet previs a la disputa del Campionat Comarcal de seleccions base de futbol sala, que se celebrarà el 6 i 7 de desembre a la ciutat esportiva de Blanes. Les sessions de preparació tindran lloc entre les 15 h i les 20 h de diumenge.

Dosrius, doncs, serà una de les seus escollides per la Federació Catalana de Futbol (FCF) per a dur a terme els últims escalfaments preparatoris abans de l’inici d’aquesta competició, en la que l’Ajuntament de Dosrius desitja tota la sort a les seleccions comarcals del Maresme.

Darrera actualització: 28.11.2019 | 15:41