Emagina presentarà als veïns i veïnes el catàleg de serveis de fibra òptica que oferirà pròximament al municipi

Dilluns, 11 de novembre de 2019 a les 12:00

Al llarg de les pròximes setmanes és previst que finalitzin els treballs de desplegament de la xarxa de fibra òptica tant a Dosrius com a Canyamars.

La Sala de Plens de l’Ajuntament de Dosrius acollirà dijous 14 de novembre, a les 19 h, una xerrada informativa oberta a tota la ciutadania on es presentaran públicament tots els serveis de fibra òptica que l’operadora catalana de telecomunicacions Emagina -marca comercial de l’empresa E-Phos Digital, SLU- oferirà properament als veïns i veïnes de Dosrius i de Canyamars un cop finalitzin els treballs de desplegament d’aquesta tecnologia en ambdós nuclis.

Mentrestant, en el cas de Can Massuet del Far l’operador Adamo ja ha presentat  el seu Pla de desplegament, que s'aprovarà en la propera Junta de Govern Local prevista pel dia 19 de novembre.

El consistori convida els veïns i veïnes a participar de la xerrada i posa en valor, novament, la inversió realitzada per part de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona per a fer possible l’execució d’aquest projecte.

Una actuació amb amplis beneficis per al conjunt de la població

La posada en marxa d’aquest nou servei permetrà millorar les telecomunicacions del municipi i, alhora, suposarà un guany socioeconòmic important per a la ciutadania. Així, es reduirà considerablement la fractura digital i el teixit empresarial i comercial es beneficiarà de les noves oportunitats lligades a la societat de la informació.

A banda de facilitar la inclusió social, el desplegament de la fibra òptica també permetrà una disminució de la despesa energètica del municipi i, en conseqüència, una millor cura del medi ambient

Darrera actualització: 11.11.2019 | 12:46