Els alumnes de l’Escola Castell de Dosrius participen d’una activitat de descoberta del patrimoni local

Dijous, 31 d'octubre de 2019 a les 00:00

Els joves han pogut recórrer i conèixer de primera mà alguns dels indrets més emblemàtics de Dosrius a través de les explicacions, anècdotes i vivències de veïns i veïnes de la vila.

Divendres 25 d’octubre, l’Ajuntament de Dosrius va rebre la visita d’un grup d’alumnes de tercer de primària de l’Escola Castell de Dosrius -acompanyats de les seves mestres-, en el marc d’una activitat intergeneracional de descoberta de la història i el patrimoni del municipi de Dosrius.

La Sala de Plens va ser l’etapa final d’una jornada que també va portar els joves, prèviament, per espais emblemàtics de Dosrius com El Comú, l’Ajuntament Vell, la Torre de les Aigües i la Masia de can Net; on la Carme, la Maria Àngels i l’Antonio Masó -a qui el consistori agraeix i posa en valor la seva col·laboració i implicació en la iniciativa- els van explicar a través d’anècdotes i vivències personals, qüestions com l’origen i la història d’aquests emplaçaments que ja formen part de la identitat i la personalitat de la vila.

Toñi Pérez, regidora de Gent Gran, valora molt satisfactòriament l’activitat i assegura que “és un orgull comptar amb persones com la Carme, la Maria Àngels i l’Antonio i amb un col·lectiu, en general, com és el de la nostra gent gran, tan dinàmic, tan compromès amb el poble i tan predisposat sempre a participar activament d’iniciatives com aquesta”.

En la mateixa línia, Toñi Pérez afegeix que “esperem que aquest projecte tingui recorregut, perquè per als més petits és una oportunitat per a descobrir i aprofundir en el coneixement del poble que ens acull de la mà de les persones que més l’han viscut i conegut”.

Darrera actualització: 31.10.2019 | 18:50