El Torneig de 24 Hores de Futbol Sala aplega més de 800 aficionats

Dimecres, 10 de juliol de 2019 a les 11:00

L’Ajuntament felicita a tots els participants, a l’equip guanyador i al C.D. Esmeralda Futsal i el Club F.S. Dosrius per l’èxit d’organització de la segona edició de la competició.

El cap de setmana del 6 i 7 de juliol el Poliesportiu de Dosrius va ser la seu de la segona edició del Torneig de 24 Hores de Futbol Sala, organitzat pel C.D. Esmeralda Futsal i el Club F.S. Dosrius amb la col·laboració de l’Ajuntament. La cita va ser tot un èxit de participació i d’assistència, i és que al llarg dels dos dies més de 800 persones es van acostar al pavelló d’esports per gaudir de la competició.

Enguany, un total de 10 equips formats per jugadors vinguts d’arreu del territori van lluitar pel títol en un torneig on es van arribar a disputar fins a 20 partits sense incidències i on el conjunt Blau Cel (Barcelona) es va proclamar com a campió. Mentrestant, el F.S. Argentona va ser l’equip més llorejat aconseguint el tercer lloc del torneig i els premis a millor porter, millor jugador i màxim golejador.

El regidor d’Esports, Jorge Fernández; el primer tinent d’alcalde, Pere Rovira; i el tercer tinent d’alcalde, Lluís Farrerons, van ser els encarregats d’entregar els trofeus als guanyadors; mentre que l’alcaldessa Sílvia Garrido va ser l’encarregada de fer el servei d’honor.

Darrera actualització: 09.07.2019 | 20:22