El Servei Local d’Ocupació aposta per la millora l’ocupabilitat dels veïns

Dilluns, 30 de desembre de 2019 a les 00:00

El SLO ofereix a tots els seus usuaris un servei d’informació, assessorament, acompanyament i orientació per a trobar feina, per a iniciar una activitat empresarial i per a promocionar l’emprenedoria i l’autoocupació.

La Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Dosrius, a través del Servei Local d’Ocupació (SLO), aposta per seguir dotant els veïns i veïnes de majors oportunitats laborals, fomentar l’emprenedoria al municipi, donar suport a les empreses, promocionar l’economia local i incidir en la dinamització i consolidació de noves activitats industrials, comercials i de serveis al poble.

Una línia d’acció que aquest mes de desembre s’ha traduït en l’atorgament d’una subvenció del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i del Fons Social Europeu per afavorir l’autoocupació de joves en favor d’una veïna del municipi: la dosriuenca Jara Duro. Aquests ajuts econòmics tenen per objectiu facilitar la inserció laboral dels joves menors de 30 anys acollits al Programa de Garantia Juvenil, mitjançant l’autoocupació.

Amb aquesta subvenció la Jara Duro -que ha comptat amb l’assessorament i l’acompanyament del SLO des de l’inici fins al final d’aquest procés- podrà disposar d’uns fons per a garantir uns ingressos mínims en l’inici de la seva activitat econòmica com a autònoma en l’àmbit audiovisual, oferint serveis de fotografia, vídeo, continguts digitals per web i educatius, aplicacions interactives, i audiovisual en general.

Darrera actualització: 30.12.2019 | 12:47