Dosrius torna a transportar-se aquest cap de setmana a principis del segle XX

Dimecres, 3 de juliol de 2019 a les 19:00

El 6 i 7 de juliol el municipi acollirà una nova edició del projecte “Dosrius de 1900”, que oferirà un ampli programa d’activitats amb la tradició com a gran protagonista.

Aquest cap de setmana Dosrius tornarà a fer una visita al seu passat a través del programa “Dosrius de 1900”. Els dies 6 i 7 de juliol, la Comissió El Dosrius de 1900 -amb la col·laboració de l’Ajuntament-  impulsarà a la vila una nova edició d’aquest original projecte que acosta als veïns i veïnes diverses propostes culturals de primer ordre i de la mà del teixit associatiu local amb l’objectiu de potenciar, donar a conèixer i difondre les tradicions i la idiosincràsia pròpies del municipi.

Així, “Dosrius de 1900” oferirà al llarg de tot el cap de setmana una quinzena de propostes per a tots els públics; entre elles, una bicicletada, exposicions, tallers, concerts, un sopar popular, cercaviles, plantades de gents, balls, el veredicte del X Concurs Literari Esteve Albert o el Festival Poesia i+. El programa de la jornada el podeu consultar a través del següent enllaç.

Darrera actualització: 04.07.2019 | 02:45