Dosrius torna a donar suport a La Marató de TV3

Dilluns, 9 de desembre de 2019 a les 00:00

El municipi se suma novament al projecte solidari impulsat per La Fundació La Marató de TV3 amb l’organització d’un concert solidari el 15 de desembre per a recaptar fons per a la investigació mèdica de les malalties minoritàries.

Dosrius manté el seu ferm compromís amb el foment i la promoció de la recerca biomèdica d’excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties a través de campanyes de participació ciutadana i actes de difusió i educació. Per tot plegat, el municipi se suma un any més al projecte solidari que impulsa la Fundació La Marató de TV3.

Amb l’objectiu de recaptar fons i donar un impuls econòmic a la investigació mèdica de les malalties minoritàries, incentivar l’esperit solidari i donar a conèixer als veïns i veïnes aquestes afeccions, l’Ajuntament i la Parròquia de Dosrius organitzen un concert solidari el diumenge 15 de desembre. L’actuació se celebrarà a l’Església de Sant Iscle i Santa Victòria, a les 12 h, i hi actuaran Mini Flaustaff, Consort Vilamarí i la Coral Clúster.

El consistori agraeix la implicació i col·laboració de la Parròquia de Dosrius i dels grups participants i convida a tots els veïns i veïnes a participar d’aquest acte solidari.

Darrera actualització: 09.12.2019 | 11:15