Dosrius repeteix presència al XV “Festival Poesia i+”

Dimecres, 17 de juny de 2020 a les 00:00

L’Ajuntament presenta l’actuació de Nois Tutú, que es podrà seguir el 12 de juliol en streaming de forma gratuïta.

La Fundació Palau ja ha donat a conèixer els artistes i seus de la 15a edició del “Festival Poesia i+”, el festival d'irradiació poètica més important de fora de la ciutat de Barcelona i que enguany tindrà lloc del 2 al 12 de juliol en diferents punts del Maresme i amb un nou i innovador format adaptat a la pandèmia de la Covid-19.

En aquest sentit, l’Ajuntament de Dosrius tornarà a col·laborar un any més en l’organització d’aquest projecte de creació poètica i artística contemporània que també comptarà amb la participació de municipis com Caldes d’Estrac, Canet de Mar, Sant Andreu de Llavaneres, Mataró, Sant Vicenç de Montalt, Arenys de Mar, Alella i Teià.

Una edició a mig camí entre la presencialitat i la virtualitat

Del 2 al 12 de juliol el festival combinarà recitals i concerts presencials, amb aforament una mica més reduït de públic, i actuacions retransmeses en directe via streaming. En aquest sentit, el format del festival s'ha adaptat seguint les normatives sanitàries actuals i s'han pres diverses mesures, com ara no publicar programa en paper i limitar l’aforament a 150 persones per nit, respectant sempre les distàncies de seguretat. Unes mesures que permeten assegurar que, a pesar de l’emergència sanitària, es podrà fer el festival.

Pel que fa a Dosrius, aquest 2020 el municipi prendrà part del “Festival Poesia i+” amb un concert a càrrec de Nois Tutú (Gerard Altaió i David Caño). L’actuació tindrà lloc el 12 de juliol, a les 19 h, i es podrà seguir de forma gratuïta en streaming. Tota la informació sobre els abonaments i la programació d’aquest 2020 es pot consultar a través del següent enllaç.

L’Ajuntament donarà a conèixer els guanyadors del XI Concurs Literari Esteve Albert

Coincidint amb la celebració del “Festival Poesia i+”, el consistori també farà públic el veredicte del XI Concurs Literari Esteve Albert. Ho farà en un acte al carrer Pla de la Calma el dissabte 11 de juliol a la nit en el marc d’una jornada que també comptarà amb un sopar a la fresca i amb la cantada d’havaneres a càrrec del grup Xarxa.

Darrera actualització: 19.06.2020 | 12:58