Aquest Nadal no et perdis la primera Fira Municipal de Santa Llúcia

Dimecres, 11 de desembre de 2019 a les 00:00

Diumenge 15 de desembre Dosrius acollirà la primera edició d’aquest nou esdeveniment nadalenc que oferirà als veïns i veïnes diferents propostes de caire lúdic i tradicional. I el dia 22, Junts per Canyamars organitzarà la tradicional Fira Infantil de Nadal.

El Nadal ja s’acosta a Dosrius i enguany ho fa amb una gran novetat sota el braç: la primera edició de la Fira Municipal de Santa Llúcia; un esdeveniment popular organitzat per l’Ajuntament de Dosrius amb el suport del teixit associatiu local i que neix aquest 2019 amb la voluntat d’oferir a tots els veïns i veïnes una nova proposta de Nadal, fomentar el comerç local i promocionar el municipi dins un ambient festiu i nadalenc.

La Fira Municipal de Santa Llúcia es durà a terme diumenge 15 de desembre, a la plaça del Comú de Dosrius, en horari de 10 h a 14 h. I tothom qui s’acosti podrà adquirir regals i productes nadalencs als estands habilitats o participar de tallers de manualitats i reciclatge.

La Fira Infantil de Nadal compleix la seva vuitena edició

Qui també podran gaudir d’una fira plenament nadalenca seran els veïns i veïnes de Canyamars, que el diumenge 22 de desembre celebraran la vuitena edició de la Fira Infantil de Nadal organitzada per l’entitat Junts per Canyamars amb la col·laboració del consistori.

La fira començarà a les 10.30 h a la plaça de l’Església i comptarà amb atraccions inflables, tallers de manualitats, visites inesperades i algunes sorpreses. A més, l’esdeveniment també tindrà un marcat to solidari. I és que els diners recaptats als tallers i als inflables –que tindran una entrada solidària d’1€ per nen/a-, al bar i als diferents serveis aniran destinats íntegrament a la recerca mèdica de les malalties minoritàries en el marc de La Marató de TV3.

El consistori fa una crida als veïns i veïnes a gaudir d’ambdues iniciatives i de les diferents propostes de Nadal que es duran a terme a Dosrius, Canyamars i Can Massuet del Far durant aquest mes de desembre, i desitja a tota la població unes felices festes nadalenques.

Darrera actualització: 11.12.2019 | 13:02