Apunta't als tallers educatius i de mindfulness de Dosrius!

Dimecres, 25 de setembre de 2019 a les 00:00

Per participar en les formacions, de caràcter gratuït, només us caldrà inscriure-us a l’Ajuntament de Dosrius.

L’Ajuntament de Dosrius ha organitzat un seguit de tallers adreçats a mares i pares. La proposta neix com a iniciativa per donar suport a les famílies en matèria d’educació dels fills. Es tracta d’espais d’informació i formació, i que tenen com a objectiu esdevenir un escenari d’intercanvi d’experiència i de reflexió col·lectiva, on es proporcionaran eines per millorar la tasca educativa i per aplicar estratègies que contribueixin a un desenvolupament integral dels fills en els àmbits afectiu, social i escolar.

El taller “Com ajudar al meu fill en el seu rendiment acadèmic”, està adreçat a pares i mares amb fills d’entre 6 i 12 anys. Arrencarà el 8 d’octubre i s’allargarà fins al 3 de desembre, de 15 h a 16.30 h a l’Escola Castell de Dosrius. L’altre dels tallers es titula “El meu fill em treu de polleguera”, i va dirigit a pares i mares amb fills adolescents. Començarà l’11 d’octubre i finalitzarà el 20 de desembre. Ambdós tallers tenen el suport de la Fundació Hospital, i s’impartiran en grups reduïts de 12 persones.

Aprèn la tècnica del mindfulness

L’oferta de cursos es veu complementada pel Programa de Reducció d’Estrès basat en Mindfulness, organitzat per l’Ajuntament i l’Espai Dona de Dosrius. Es tracta d’una formació de 8 setmanes de durada que oferirà tècniques per fomentar la salut, la felicitat i el benestar. Tot plegat, a través del Mindfulness: una tècnica que ajuda a reduir el nerviosisme i controlar l’ansietat, o a millorar l’atenció i la concentració, entre altres facultats. El curs s’iniciarà el 23 d’octubre, i tindrà lloc els dimecres, de 19.15 h a 21.15 h a l’Ajuntament. Serà gratuït, però caldrà inscriure’s (dirigiu-vos a l’Ajuntament o truqueu al 937 918014).

Darrera actualització: 26.09.2019 | 09:12