A partir del 18 de juny passem a la fase 3 de desconfinament

Dimarts, 16 de juny de 2020 a les 00:00

Tot Catalunya es trobarà en la mateixa fase i per tant es permet la lliure mobilitat pel territori, just a les portes de la revetlla de Sant Joan.

Dosrius passa a partir de dijous 18 de juny a la fase 3 de desconfinament. Tota la regió sanitària de Barcelona i les regions metropolitanes sud i nord passen a formar part de la fase 3, juntament amb l'entrada de Lleida, i ja estarà permesa la mobilitat a tot Catalunya. Aquesta mesura se suma a la que es permeten les reunions socials de fins a 20 persones, fet que facilita que la revetlla de Sant Joan es pugui celebrar en família i amistats. Tot seguit us resumim les principals novetats que implica la nova fase de desescalada:

• Desapareixen els límits horaris i franges d’edat per sortir a passejar o fer esport.
  • Els establiments de restauració poden admetre fins el 50% de l'aforament a l’interior i el 75% a les terrasses. Els locals nocturns poden obrir però amb el 30% de l’aforament permès i les pistes de ball tancades.
  • Es pot assistir a espectacles culturals, sempre asseguts i amb butaques preassignades, amb un aforament màxim de 80 persones en espais tancats i 800 en espais oberts.
  • Està permès practicar activitats de turisme actiu i natura en grups de fins a 30 persones i mitjançant cita prèvia. A més es pot fer ús de les zones comunes dels hotels, amb un aforament restringit al 50% de la seva capacitat.
  • Es pot assistir a cinemes, teatres, monuments i altres espais culturals, amb restriccions del 50% de l’aforament.
  • El transport públic no té límit d’aforament, però continua sent obligatòria la mascareta.

Podeu consultar tota la informació al següent enllaç.

Darrera actualització: 19.06.2020 | 12:58