L’Ajuntament aposta per la inserció laboral de les persones amb discapacitat

Dilluns, 12 d'agost de 2019 a les 09:00

Membres del programa INSERTA de la Fundació ONCE han visitat Dosrius per explicar el seu projecte.

El mes de juliol l’Ajuntament de Dosrius -a través del Servei Local d’Ocupació- va convidar al municipi a diferents membres i usuaris del projecte INSERTA impulsat per la Fundació Once amb l’objectiu de conèixer de primera mà quina és la tasca que es duu a terme a través d’aquest programa d’inserció laboral per a persones amb discapacitat i cercar possibles vies de col·laboració entre ambdues institucions.

En representació de l’Ajuntament, a la trobada hi van estar presents Anna Maestu, tècnica d’Ocupació i, Lluís Farrerons, regidor de Recursos Humans. Anna Maestu assegura que “cada  cop són més els usuaris amb algun tipus de discapacitat que s’adrecen al Servei Local d’Ocupació sol·licitant informació sobre les eines i recursos que tenen a la seva disposició per accedir al mercat laboral”.

Per tot plegat, Lluís Farrerons posa en valor i agraeix el treball dut a terme per la Fundació ONCE i avança que “des de l’Ajuntament apostem per afavorir el desplegament a Dosrius de recursos de primera mà que complementin la tasca ingent que duu a terme el Servei Local d’Ocupació i els seus professionals i que representin un vertader estímul i una veritable ajuda per a la inserció laboral de tots els col·lectius”. Finalment, a la visita també hi va assistir la regidora de Serveis Socials, Toñi Pérez.

Què és el programa INSERTA?

L’entitat INSERTA Empleo es dirigeix a persanes que tenen un 33% o més de discapacitat, qualsevol tipus de discapacitat, i que es troben en situació d’atur. La idea és ajudar a tots  a poder trobar una oportunitat i orientar-los laboralment.

L’entitat està en contacte permanent amb les empreses que volen cobrir places laborals i que necessiten perfils com els que ells tenen a les seves bases de dades. Sempre que una empresa necessita algú, els fan arribar els currículums de tots aquells perfils que encaixen.

Darrera actualització: 13.08.2019 | 08:39