Dimecres de Cendra

Dimecres, 26 de febrer de 2020 de 20.00 h a 23.00 h

Dimecres 26 de febrer, última jornada de celebració carnavalesca, el municipi celebrarà el Dimecres de Cendra acomiadant, com ja és tradició, Sa Majestat Crispell.

Així, l’Ajuntament convida els veïns i veïnes a reunir-se a partir de les 20 h a la plaça de la República on els fills, vídues, companys de farra, amics i enemics, mestres i capellans ploraran la mort del Rei dels Poca-soltes i, posteriorment, començarà el seguici popular fins al Poliesportiu de Dosrius, on es durà a terme la crema del Rei Crispell.

Com no podia ser d’una altra manera, la jornada finalitzarà amb l’icònic enterrament de la sardina al mateix Poliesportiu de Dosrius. Els tiquets per a la sardinada es poden adquirir anticipadament al preu de 2 a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC); mentre que els que s’aconsegueixin el mateix dia de l’activitat tindran un preu de 4€.

Quin cost té:

Els tiquets per a la sardinada es poden adquirir anticipadament al preu de 2€ a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC); mentre que els que s’aconsegueixin el mateix dia de l’activitat tindran un preu de 4€.

Adreça:

Plaça de la República