Festa Major de Dosrius

Del 29 d'agost a les 18.00 h al 1 de setembre de 2019 a les 23.00 h

El mes d’agost és sinònim de festa a Dosrius, Canyamars i Can Massuet del Far. I és que aquest és, per antonomàsia, el mes de les festes major dels tres nuclis. Per tot plegat, enguany l’Ajuntament ha dissenyat un ampli i ambiciós programa d’activitats per a totes les edats amb l’objectiu de commemorar la Festa Major amb tots els veïns i veïnes.

Sílvia Garrido, alcaldessa de Dosrius i regidora de Cultura, convida a la ciutadania a participar activament de tots tres esdeveniments i explica que tots tres nuclis mantenen una identitat pròpia que es plasma clarament en cadascuna de les tres festes majors. La Festa Major, doncs, es una oportunitat per aprofundir en l’agermanament i la cohesió entre tot el nostre municipi i gaudir plegats de les nostres tradicions, costums i singularitats”.

Una Festa Major segura, respectuosa i inclusiva

Una de les grans novetats de la Festa Major 2019 serà la instal·lació d’un Punt Lila per informar i assessorar la ciutadania en la prevenció de situacions de violència masclista o LGTBIfòbiques, així com atendre i acompanyar les possibles víctimes d’agressions sexistes perquè tothom pugui gaudir de la festa amb seguretat, llibertat i respecte.

Serà, per tant, un espai d’informació, assessorament i, si cal, d’activació del circuit d’actuació en cas d’agressió.

Pep Lladó dissenya la portada de la Festa Major

Com ja és tradició al llarg dels darrers anys el disseny de la imatge de les festivitats ha anat a càrrec d’una personalitat del municipi, que n’ha cedit els seus drets de reproducció al consistori. En aquest cas, es tracta del polifacètic artista, músic, escriptor i pintor local Pep Lladó; a qui l’Ajuntament felicita per l’originalitat de la seva creació i posa en valor el seu compromís demostrat novament amb la vila.

L’obra desprèn en els seus traços la música i sensibilitat pròpies de Pep Lladó, que a través d’aquest cartell ha volgut crear una imatge amb acrònims que de ben segur serà perceptible per als veïns i veïnes de la vila. Així, dins una visió minimalista, l’artista vol potenciar amb el seu dibuix el sentiment de pertinença a un col·lectiu i la peculiar constitució del municipi, format per un total de tres nuclis.

Darrera actualització: 24.07.2019 | 14:24